keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Biarritz part 2

M: Kiitos kaikille teidän postaus-ideoista! :)
Tässä tulee loput kuvat Biarritzista ja yritän laittaa niitä postauksia sitten joskus.
 Noi oli näkymiä meidän parvekkeelta :)
 Daria harrasti kallioilta hyyppäämistä...
Nämä kolme vikaa kuvaa ovat Biarritzin majakalta. Me oltiin siellä kaks tai kolme kertaa.. luvatta. Siinä ovessa oli koodi ja me vaa kokeiltiin kaikkii maailman koodisarjoja ja sitten se ovi vaa avautui ja.... :)


Me surfattiin ja oltiin rannalla joka päivä, ei kai muuta. Se oli aika rento loma. Mulla on jo ikävä sinne, se on niin ihana paikka varsinkin kun siellä voi surffaa :)
Onneksi, me ollaan jo varattu toi sama asunto ensi vuodeksi eli ensi kesänä taas tonne! 


Ei mulla muuta, kun että oli tosi kiva päivä tänään. Ja huomenna mulla on visite medicale (oisko joku lääkärin tarkistus?) huomenna ja mua pelottaa..


MARIA

5 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

Upeita kuvia :---)

Anonyymi kirjoitti...

vooi ihania kuvia!!:)
mikä takia sul on lääkärintarkastus):

sohvijauu kirjoitti...

vähä ihana blogi, vois jäädä seurailemaan (:


käys kattoos: http://morethanyouknow-sohvi.blogspot.com/

Jasmin kirjoitti...

Ihana blogi! Itekkn olen kaksonen, ootteko te identisiä ? (:
Liityin lukijaks.

Ida kirjoitti...

Moi,
eksyin äsken teidän blogiin ja vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta! (--:
Mielelläni aloittaisin lukemisen alusta, mutta teillä ei oo tossa sivupalkkia mistä pääsisi näppärästi ensimmäiseen postaukseen- aika kurjaa alkaa selaamaan :--D