torstai 17. marraskuuta 2011

fuck shool. i'm sick.

D: Moikka ihmiset ! (:


Tänään mä heräsin hyvin aikaisin nimittäin mun piti tänään suunnata matkalaukkuineen kohti koulua. Siinä vaiheessa ku mä söin aamupalaa, mun äiti soitti mulle ja sano että mä voin jäädä kotiin loppuviikoks koska ei oo mitään järkee lähtee niin kauas yheks yöks. Jeejee no oon nyt vaan hengaillu kotona melkeinpä terveenä ja kuollu laiskuuteen ! Ei mulla oikeen mitään asiaa teille oo paitsi pari kuvaa  ja musiikkia + halusin kertoo et kaikki Twitter-ihmiset, seuratkaaa 

TÄÄLTÄ ! (:


Tos on sit kans muutama kuva we<3it.comista koska mä haluaisin Joulun ja mul on ikävä surffia !



AM KIDD- BETTER THAN YOU


AFROJACK - NO BEEF


KID CUDI - MOJO SO DOPE

DARIA

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia! Himottais kyllä niin paljon itteenikin päästä surffaa.

Anonyymi kirjoitti...

Suomessa joulu kirjotetaan pienel :D
oot nätti<3

Anonyymi kirjoitti...

Laitat sä mitenkää erikoisesti noita sun hiuksii ? ne näyttää nimittäin upeilta (:(:

Anonyymi kirjoitti...

ootpas ruskettunu! ja nätti oot :))

Anonyymi kirjoitti...

Ihana ku jaksatte ees välillä kirjotella, oottelen aina että millon tullee uutta settiä :--)

Anna Käyhkö kirjoitti...

vähän söpöt lasit !!! :D

lauantaimurhetytto.blogspot.com