lauantai 29. tammikuuta 2011

asdfghjkiuytrew

M: hello lukijat!
Äääööö mua ärsyttää ku tänään on lauantai ja mä jouduin herää klo 9 (joo älkää ihmetelkö, mä nukun yleensä kahteentoista viikonloppuisin)! Tänne nimittäin tuli sellasii työmiehii... Ja ne alko poraa täällä ja kolistelee kaikkee... Ärgh. 
Ne on aina täällä kun tuun koulusta ja lähtee vasta joskus kun olen suurinpiirtein jo sängyssä. Ja nyt ne vielä tulee viikonloppuisin... Ihan ku ne olisi jotain meidän perheenjäseniä... 
Sitäpaitsi ne puhuu jotain hallahalla-kieltä ja yritää selittää jotain mulle. 
Nää kuvat on viime kesältä. Sori, en löytäny mitään parempii kuvii.


Mut hei, meillä on tänään juna klo 17.45 Deauvilleen. Toivottavasti sieltä tulee hienoja kuvia. :)
Heidoo ja hyvää vkl !


MARIA

2 kommenttia:

Hansu kirjoitti...

Tosi kivoi nää kuvat ! :>

Laura kirjoitti...

Moikka,

Sattumalta löysin teiän blogin ja huomasin että ootte twinsejä, ha :D
Mä oon itekin, niin hauskaa lukee teiän juttuja:) Ootteko identtisiä?

ps. Rakastan teiän kuvia !