keskiviikko 9. helmikuuta 2011

2 days

M: Bonjour!
Oon siis vieläkin at home... Mua alkaa jo pännii mut hihii enää huominen täällä sateisessa (mutta lämpimässä) Pariisissa ja sitten PERJANTAINA BRASILIAAN!!! :) Soo happyy :)
Mutta tuota, ei oo kyllä yhtään hauskaa olla kipeen. Okei, mä voin jo tosi paremmin mut silti oon vielki kipee. 
Ai nii, me saatiin äsken sohvat! Joo, ollaan asuttu puolitoista kk ilman sohvii... 
Meiän huoneen sohvat on sellaiset oranssit... Musta ne oli tosi hienot siellä kaupassa mut en oo kyl enää yhtään varma tästä väristä.
Mulla on tainnut olla vähän tylsää eilen, sillä tein yhen 10-sivuisen esitelmän DARIALLE! Siis niinku et Darian piti oikeesti tehä se mut mä sit teinki sen sille ihan kokonaan :) Teitä kiinnostaa hirveesti...?


Nää kuvat on vuodelta 2oo9 Venezuelasta. Sori noitten laatu: ei meil sillo ollu mitään huippukameraa :D


Daria kertoo terveisii teille :) ja lähtee kiireellä jonkun läksiäisiin johonkin... Ää mäki haluun ulos... 
Mut heidoo :) Ja tänne tulee vielä postaus ennen Brasiliaa! 

MARIA

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ootpa kiva sisko :-) Olis kiva joku videopostaus teistä!? :)

Reetta kirjoitti...

teil on tosi kiva blogi! :)) jotenki nii ihanii noi kuvat ku ne on nii selkeitä ja niit on nii monta!
http://if-reetta.blogspot.com (: