maanantai 18. huhtikuuta 2011

daria from ROMA

D: Pronto !
Terveisiä siis Roomasta, mistä tulin eilen illalla. Olin siellä viikon mun entisten luokkalaisten kanssa eli niitten, joitten kaa olin samalla ylä-asteella Suomessa. En ollu nähny niitä 1,5 vuoteen! Se matka oli aivan ihana, mulla oli ainakin tosi hauskaa ja oli ihana nähdä kavereita!


Kuvat siis Roomasta ja tänään näin näitä mun pariisilaisia kavereita ja oltiin shoppailemassa Marian kanssa. Tästä päivästä kuvia huomenna :)



 Vatican city 
Colosseum

Olipa kyllä osa noista laadukkaita. Mut kertokaa ihmeessä jos jaksoitte katsoa loppuun noita on nimittäin aika PALJON :D
No nyt syömään pizzaa ja katsomaan jotain kauhuleffaa,

TOMORROW BIRTHDAY !

4 kommenttia:

Yasmin kirjoitti...

Ihania kuvia ja hyväää syntymäpäivääää:)♥

Anonyymi kirjoitti...

ihan kivoi noi kuvat, oli varmaan kiva matka :) ja hyvää synttärii <3

Emsi kirjoitti...

Oiii miten ihania kuvia! Toi laukku on ihana. Mistä se on?? Oot niin nätti Dariaseni! <3 Onnea nyt vielä täälläkin :) Kummallekkin!

Sabina kirjoitti...

hihi oot kaunis! ihanii kuvii! <3