torstai 21. huhtikuuta 2011

Paris ou la ville la plus belle du monde

M: Bonjour!
Eilen meillä siis oli birthday. Oltiin keskustassa ja illalla mentiin syömään susheja ja juomaan shamppanjaa Notre Damen juurelle. 
Tänään mulla "loppui" loma kun menin tanssitunnille ja illalla mulla oli matikan tunti. 
Ei mulla muuta, kun vain että täällä on ihanan lämmin. Äsken oltiin lenkillä ja ulkona oli vieläkin tukahduttavan kuuma. Kesä on tullut :)
Tässä kuvia lähiajoilta, en nyt muista milloin nää kaikki on otettu...

Ohhoh tulipas paljon kuvia...

MARIA

11 kommenttia:

Emi kirjoitti...

heips, oon tulossa yksin pariisiin viikoksi luultavasti ens kuussa. mul on siel kavereita mut ne on koulus päivät kumminkin, onko joku paikka mitä te suosittelisitte ehdottomasti et kävisin tsekkaa? :- )

Hansu kirjoitti...

Ihania kuvia :---) !

Anonyymi kirjoitti...

Hei haluisin sellasta kysyä, et miten saatte tehtyä noihin kuviin tommoset ''sävytykset'' (violetti,vihree ym)? onks ne siis joku kameran ominaisuus vai onks ne muokattu jollain ohjelmalla, millä? :) olisin tooosi kiitollinen vastauksesta!

ps... Ihana blogi! <3

Anonyymi kirjoitti...

Mistä tuo ihana pinkki bleiseri on? :)

Mira kirjoitti...

tänne ei voi muuta sanoa, ku iiihania kuvia!:-) Plus viel toi skumppa,hyvä ruoka ja te!

DM kirjoitti...

Emi:

kannattaa käydä 5ssä kortellissa ja 7 on kans kiva :) ja no ne perus nähtävyydet :) ja jos haluat mennä shoppailee nii kannattaa ehdottomasti mennä defensen kauppakeskukseen. en osaa nyt selittää miten sinne mennään mut kysy sun kavereilta :)


Hansu:

kiitos :)


Anonyymi:

mä teen ne windowsin muokkausohjelmalla. se oli jo tässä koneessa joten jos sul on PC sulki pitäis kai olla se :) sillä voi muuttaa värisävyjä ja muutenkin se on hyvä.
kiitos :)


Anonyymi:

se on Bershkasta


Mira:

kiitos! :)

Milla kirjoitti...

vaaau! ihan älyttömän hienoja kuvia! :) mua harmittaa kun mulla ei oo paljoa kuvia kun ite olin pariisissa :(

Anonyymi kirjoitti...

ihana postaus jällee kerran =) tää blogi on tosi mielenkiintonen :) teijän elämä on suorastaa kadehtittavaa.. mut btw, ootteko jo kuulleet suomen jääkiekon mm-kullasta? kiinnostaaks sellanen teitä ollenkaan vai ootteko yhtä innoissaa siitä ku me tääl suomessa?:DD

Oona kirjoitti...

oi onnee teille! :)

Anonyymi kirjoitti...

poltattekste? (: mitä merkkiiii

Milena kirjoitti...

Teidän pitäis tehdä lookbookit! :-)
ja oi kun haluaisin taas käydä pariisissa
-Milena <3