keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

i'm a fool to think you'll wait around for ever

D: Hei nyt munkin puolesta ihan kamalan pitkästä aikaa !

Nää kaikki kuvat on kaikki tosi tylsiä ja turhia mut ne kuvaa hyvin mun tän hetkistä elämää.

 eli nää 2 on otettu about kuukaus sitten eikä mulla enää ole tollasia hiuksia koska Maria leikkas ne !

 meen tänään shoppaa
 eikä koulu kiinnosta enää ollenkaan vaikka sitä on jäljellä vielä kuukaus
tän hajuveden mä sain äidin ex-miesystävältä synttärilahjaks
ja mä oon alkanu syömään kiloittain kirsikoita

Tästä tuli nyt aika pikanen, pitää vaan lisätä et perjantaina mulle kävi yks elämäni hirveimmistä "onnettomuuksista" ja sen takii oon joutunu elämään melkeen viikon ilman puhelinta. Eli nää viimeset viikot on ollu ihan kamalia mut tänään mä sain mun iPhonen back (<3) ja elämä jatkuu.

Mä lähden tästä shoppaa, nähdään!

DARIA

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä? onks sun äiti ja se 'tehtailija' eronut :o eihän siitä ole edes kauaa kun kirjoititte niistä joistain. :( otann osaa.
PS oot iha uber_nätti!

Anonyymi kirjoitti...

millasiksi maria leikkas sun hiukset?

DM kirjoitti...

Anonyymi:

joo no ne eros ja kiitoksia (:

Anonyymi:

lyhkaisimmiksi (:

DARIA

Sabina kirjoitti...

onnettomuus???:DD se mist sanoit mulle i dag? xd

DM kirjoitti...

Sabina:

joo just se (:

Anonyymi kirjoitti...

hei mitä sulle on käyny=(?

Anonyymi kirjoitti...

ai olikio se lyöny sua se sun äidin exä? :D

DM kirjoitti...

Anonyymi:

anteeks en haluu kertoo !


Anonyymi:

ai hah ? ei kukaan oo lyony mua (:


DARIA

Larissa kirjoitti...

Heii ihan sika kiva blogi teillä ja tosikivoja kuvia ja kaikkee :---)

Anonyymi kirjoitti...

DARIA & MARIA:

Voisitteko mahdollisesti tehdä sellasen "linkkaa blogisi" jutun? :-------) Että molemmat valitsisi omat suosikit linkitettyjen blogien joukosta. Olisi ainakin tosi kiva!