sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

please don't think that i'm alive


D: Heippa ihmiset !

Pahoittelut tasta kuukauden tauosta, meilla alkoi noin 3 viikkoo sitten kesaloma, ma oon kayny sellasella ihmekurssilla koko alkukesan, 2 meidan kaverii tuli meille Pariisiin josta Maria ja se toinen niista lahti Lyoniin balettikurssille ja me jaatiin sen toisen kanssa Pariisiin ja meilla oli tooosi hauskaa (ainakin mulla) ! Sen jalkeen me oltiin Marian kanssa 3 paivaa Helsingissa ja nyt ollaan kuukauden Pietarissa. Sen jalkeen ollaan viela pari paivaa Helsingissa ja sitten lahdetaan koko perheen kanssa Biarritziin surffaa :)

Maria muuten paas seuraavalle luokalle sen koulussa (silla on joka vuosi karsintakoe) ja mut otettiin ens vuodeksi sisaoppilaitokseen lukion ekalle (eli mun ei siis tarvii kerrata, wuhuu).

Se sisaoppilaitos on niin erikoinen et voisin tehda siita ihan oman postauksen joku paiva ja muuten me voitaisiin taas alkaa postailemaan :) 


Siina oli nyt ehka ne tarkeimmat uutiset talta kertaa, Marialta paljon terveisia ja toivottavasti ette oo kamalan vihasia tasta tauosta :)


DARIA

P.S. Nama kuvat weheartit.comista ja parempia kuvia luvassa heti kun paastaan omalle koneelle :)
 

4 kommenttia:

SN kirjoitti...

Kiva että tuli uus postaus, ois kivaa jos postailisitte useimmin! :)

PINJA kirjoitti...

Aa jes vihdoin postaus! Tää on yks mun lemppariblogeista ku teijän elämä on aika erilaista ku suomessa nii tätä on kiva lukee :)

Anonyymi kirjoitti...

oot ihan sairaan kaunis, ihana blogi :)
laurakaisan.blogspot.com

Milena kirjoitti...

Ootte kyllä ihania =)!

ja täs mun uus blogi: ihanablogi.blogspot.com

<3 Milena