maanantai 5. syyskuuta 2011

sisäoppilaitos here i come

D: Moikka kaikki lukijat ja täältä se uus postaus tulee.


Meille kuuluu ihan hyvää, eilen oli vika lomapäivä. Loman alussa mä kävin siis ranskan ja matikan kursseilla, meidän kaverit Suomesta vietti meidän luona viikon ja sitten me ite lähdettiin Helsinkiin missä me vietettiin pari päivää, sen jälkeen kuukaus Pietarissa ja sit taas pari päivää Helsingissä. Sen jälkeen me oltiin vielä viikon Biarritzissä mut siitä Maria postaa tällä viikolla myöhemmin ja tän postauksen kuvat on sit noilta Helsinki-ajoilta :) 


Mulle ois teille kaikille vielä yks suuri ilmotusasia jos joku ei lukenu tota viimesintä postausta kunnolla eli mä lähden sisäoppilaitokseen tänään ja pääsen sieltä kotiin vain viikonlopuiks. Mä oon jo tutustunu niihin kaikkiin sen koulun sääntöihin mut kun tänään on vasta eka koulupäivä niin en tiedä miten ne käytännössä toimii joten mä yritän postaa teille siitä ens viikonloppuna et millasta siellä on. Onhan siellä paljon erilaisempaa kuin tavallisessa koulussa. No mut nyt mä vedän mun koulupuvun päälleni, suljen mun matkalaukun ja lähden matkaan (se on 2 tunnin ajomatkan päässä Pariisista). Pitäkää oikein mukava viikko ! :)



Photos: Maria

DARIA

3 kommenttia:

SN kirjoitti...

Nää teidän kuvat on aina niin ihania :)

Larissa kirjoitti...

Hui vähän jännää ! Tsemppiä paljon sinne sisäoppilaitoksee :-)

Tytti kirjoitti...

miks sisäoppilaitos :o?