keskiviikko 7. syyskuuta 2011

back to school

M: Moi kaikki!
Koulu alko vasta pari päivää sitten ja mä odotan jo seuraavaa kesälomaa. Kaikki opettajat ilmoittaa meille että tämä vuosi on tärkein kouluvuosi ja pitää opiskella paljon ja näänäänää.. Se ärsyttää ja mulla on muutenkin enää kaksi kouluvuotta jäljellä. Muutenkin on tosi outoo olla taas koulussa. Sentään yksi positiivinen asia tänään: yks mun kaveri Suomesta pääsi mun kouluun ja se nyt sitten tulee tänne opiskelemaan. En kerro enempää, saatte ehkä joskus tietää :)
Heh Daria on nyt siellä sen sisäoppilaitoksessa, tosi outoo kans ettei se ole täällä kotona nyt. Mä lopetan tähän, kerron joskus sitten enemmän.
Tässä teille kuvia heinäkuulta/Venäjältä.


MARIA

1 kommentti:

Aino kirjoitti...

Ihania kuvia :-)

http://beww.blogspot.com/